problemhund

2012-10-31
17:00:33

rikta in oss?

Dessa dagar är sega, vi får ju inte gå långa promenader utan vi går bara runt huset och tbx.
Det är ju för att hon inte ska skada något mer i benet, eller det andra.
Nu är det bara 5dagar kvar till oprationen, bara längtar tills hon blir som gott som återställd igen. Dock blir det mycket rehablitering men det är värt det.
Som ni alla vet så klagade eller pratade jag mycket om hur Atlas opration kostade skortan, det är inget jämfört med Lissys. Atlas kostade 24.000 medans Lissys kostar 38.000, Men vad gör man inte för sina älsklingar. Dock är jag glad att denna gången så kommer vi klara det ''hoppas jag'' men ska fan vara inställd på det. Ska käpa som fan och köra mer rehablitering. Med en gång hon får simma så ska vi göra det. Har hittat massa stretching program som vi ska köra. Hon kanske alldrig blir återställd, och jag vet att jag kommer ta det lugnt med lekandet med andra stora hundar som inte går att kontrolera, och få springa fritt.  
Men så klart kommer hon inte få ett dåligt liv för det, kommer göra allt så att hon mår bra. Att hon får ut all energi som hon har. Det kanske är så att vi bara kan göra hjärnövningar och spår m.m. men då får det bli så.
Funderar på att börja med special sök med henne, och rikta in oss på vapen.

En liten vidio där de pratar om just den oprationen som Lissy ska göra, Ni kan söka på TPLO på youtube med om ni vill se hur den görs...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: