problemhund

2013-01-20
20:25:32

samanbrott

I morgon gäller det vetrinären igen som sagt, asså fy fan vad nervös jag är tror fan att jag kommer dö.
Alla säger till mig att de kommer gå bra och vi kommer få fina resultat, men vem fan vet det till hundra?
Ingen har röntgen syn och se att allt ser bra ut där inne. Ne fy asså kommer vara nära till ett närvsamanbrott hela dagen, känner de redan nu får jag dåliga nyheter så vet ja inte vad jag kommer göra.

Men har lovat Lissy att om de är bra resultat och vetrinären har gjort klartecken, så ska hon få leka på hundrastgården med Sixten på Onsdag!
Och till helgen så ska vi köra ett blodspår, dock blir det inget rådjursben i slutet. Men vi får hitta något annat gott som vi kan lägga där.
Och så klart kommer träningen läggas på som bara den, min tjej behöver ju verkligen jobba för att må bra.
Vilket är underbart, men ändå jobbigt typ som nu när hon är ''sjuk'' och hon får sina energi anfall.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: