problemhund

2013-01-24
20:32:14

whalla whalli

Idag så skulle vi som sagt till vetrinären, men eftersom Lissy inte klarar av att vara ute mer än 2 minuter i denna kylan, så ansåg vi att vi skulle vänta. De kommer som sagt bara bli dåligt resultat och hon kommer inte bli frisk skriven. Men de är ändå bra på ett sätt känner jag, för då har vi en liten tid att stärka benet mer. Klart benet är redan så bra som förväntat, men den ska bli bättre. Hoppas på att nästa höst att vi kan gå långa promenader i skogen!
Vi har hunnit med flera tränings pass idag med, alla går lika galet som vanligt. Hon har så mycket energi nu som behöver komma ut så de inte är klokt. Idag körde vi lite vanlig klicker träning, hon är för underbar när det gäller det. Hon lär sig nya saker på bara några sekunder, och flytet går hur bra som helst. Dock måste vi börja träna på de sakerna vi ska ha till diplomeringen. BLÄÄ jag känner lite nu att jag vill köra blaha saker så att vi får in ett flyt i träningen att nu tränar vi och inte för mycket trams. Dock så måste hon få tramsa av sig lite nu ett tag känner jag så att vi kan gå på in på allvar sedan..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: