problemhund

2012-12-17
20:37:38

Imorgon vetrinären.
I morgon så smäller det!
Klockan 10 så ska Lissy på röntgen och titta så att plattan och alla skruvar är på plats.
Samt så kanske hon blir friskförklarad, och man kan våga utsätta henne för mer saker.
Än så länge så får vi bara gå korta små promenader, och jag har inte utsatt henne för längre.
För att jag känner att jag inte vill riskera något. Men hoppas verkligen till sommaren att hon kan börja gå långa promenader samt få simma i havet.

Så alla får se till att hålla tummarna att det ska gå bra.
Samt så ska jag be de kolla upp en av hennes ''bullor'' på benet som har kommit med oprationen.
Jag är ju en sådan hönsmamma, så känns som att man klämmer och tar på henne hela tiden.

Så i morgon så hoppas jag på bra resultat, samt att hon inte ska hålla på att rulla runt när de ska kolla på henne.
Vilket hon är bäst på!
Så har jag köpt in hennes favorit mat, så hon kommer ha något att se fram i mot när hon kommer hem..

Kan varmt rekomendera den maten, fasten den är lite dyr så får man se till att unna dem lite ibland.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: