problemhund

2013-02-02
20:13:26

Tid strul
Idag så har jag inte mått så bra så har fått vara sängliggande. Tur att man har en sådan underbar hund som legat vid ens sida och pussat på än. Skulle verkligen inte klara av mina svåra dagar utan henne.
Idag så har mitt huvud gått mycket runt hennes opration, hon ser bra ut och allt. men eftersom jaq inte kunnat ta henne till vetrinären och fått hennes frisk intyg..
Så på måndag så blir det att ringa och fixa en tid. Orkar inte med deras strul mer!

Så ska jag försöka hitta någon annanstans i gbg där hon kan få simmträna.
Känner att Blå stjärnan har strulat så mycket med oss det sista, så jag orkar inte stödja dom på den pungten.
Då är de bättre jag tar något där vi får den tiden vi har bokat!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: