problemhund

2012-06-18
23:50:57

Ny skrivande

Hej.

Nu tänker jag börja skriva här i stället, den andra blogg sidan var lite väl knepig det sista.
och det är lättare här, här kan jag hålla koll på båda mina bloggar samtidigt och så slipper jag ha så många sidor överallt. Bloggen kommer funka som vanligt ni kan skicka in frågor om vad som hälst, eller om det är något jag ska ta upp tex ett ämne .

Som sakt det har hänt mycket det sista, jag har ''skaffat'' en ny hund. Denna lilla vasen kommer i morgon till mig, ägarna som har henne nu är jätte trevliga och ser fram i mot att ha kontakt med dom resten av hennes tid.
Hon är en helt underbar liten varelse med massa energi, som jag tror alla vet vid detta lagret.
Ser redan fram i mot att börja träna henne och se vad hon har att erbjuda.

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: