problemhund

2012-06-25
19:18:54

Helt underbar dag. <3


Denna dagen har varit underbar, fasten att det har bara har regnat stort sätt hela dagen.
Har varit ute med mina älsklingar, vill säga Sixten och Lissy.
Första promenaden gick la sådär, men det gick framåt. Lissy ville leka hela tiden med Sixten, men som tur är så är Sixten så lugn så han bryr sig inte. Han bara står still tills hon har tröttnat och vill gå fram igen.
Andra promenaden gick helt galant, Båda gick fram utan några problem sida vid sida. Sådana stunder njuter jag, då är vi en flock. På något sätt så tycker jag att det är änkelt att gå ut med två hundar än vad det är att gå ut med en. Jag vet inte varför, är det någon mer som tycker det?
Kan la vara för att jag är kvinna och kan göra två saker samtidigt, eller vad säger ni?

Nu blir det att ta det lugnt, i morgon ska Sixten kastreras. Så jag och Lissy får lite ensam tid.
Sedan ska Lissy med till fabror doktorn, hon ska kolla ögonen. Får hoppas att resultatet är bra, och det inte är något fel på min lilla älskling <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: