problemhund

2012-08-27
19:42:15

Första tränings passet!

I morgon så är det första tränings passet i skolan, längtar som fan.
Vill verkligen börja träna med min stumpa, det ska vara vardagslydnad. Ska bli roligt att att se vad Lissy går för, hon kommer bli helt slut.
Men en trött hund är en glad hund brukar jag säga, då gäller det trött av träning och sådant.
Dock ska jag till docktorn först, men ät glad att det är halvdag. Och träningen börjar efter lunch.
Så ska försöka hinna så gott det går, Sedan på Torsdag så blir det heldag med träning.
Det kommer bli roligt, så underbart att man får ta med hunden till skolan och träna.
Det är sådant man inte hinner så mycket med när man går i skolan, klart man hinner på helgerna. Och jag försöker hinna på vardagarna med, men med massa läxor så blir det svårt.
Men det är skönt att man har en hund som inte kräver flera timmars träning utan klarar sig med någon timme.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: